Penaja

Monday, April 6, 2009

Santai lagi...Melaka1

Apa-apapun mesti tambah tenaga dulu, sebelum meneruskan perjalanan ke destinasi singgah dulu diRNR Seremban minum pagi bersama. Nik menjeling je, diet konon hanya minum air suam. Yanti...waduh waduh macam bertanding siapa pinggan penuh dengan suami.

Yanti dengan suami. Min kat sebelah tu tak lalu makan ke dari tadi tak luak pun..maklumlah akan bertemu saudara mara kat Melaka nanti

Yang ni girlfriend saya hampir 30 tahun, masih setia bersamamu heh heh jangan jeles...petua setia senang saja, ikhlas terhadap pasangan, doa banyak-banyak sebab setia wujud dihati, hati kita tak boleh kontrol ianya anugerah dari Yang Maha Esa. Bila terasa sesuatu yang negatif terhadap pasangan cepat-cepat ingat masa nak tackle dulu bukan main susah payah, rasa nak terjun parit la kalau tak dapat bersama...so bila sudah dijodohkan bersama hargailah..

Ni jelitawan Call Centre, yang dua yang berbaju oren dan hijau tu diaorang punya bodigad. Jangan sila kacau, nanti bantal naik ke muka. dengar cerita yang sebenarnya memang bohong depa belajar kungfu dengan Jet Lee sebab Jacky Chan rejek.



Sha masih tak boleh berpisah dengan Call Centre, dia kata tempat jatuh lagi dikenang inikan pula tempat karaoeke.



2 comments:

  1. your photographs are very interesting and beautiful.
    nikonsniper

    ReplyDelete
  2. Thanks Steve, I will put lots of photo in future

    ReplyDelete