Penaja

Monday, April 6, 2009

Santai lagi...Melaka2

Bergaya di Little Safari Zoo Melaka. Di sini terdapat rusa, kijang ostrich dan zirafah. Perjalanan disni agak meletihkan, menuruni tangga panjang dan tinggi, setinggi pokok kelapa. Foto ni saya zoom dari jauh sebab jambatan ini tinggi mungkin mengelakkan zirafah kacau pengunjung.

Ni candid shot, dia orang tak perasan foto di ambil, saya zoom dari jauh. sya guna zoom 300mm Canon lens. Saya seronok ambil foto diaorang ni..cukup spoting.

Ni foto sebelum masuk zoo, masih tengah tawar menawar dengan penjual tiket kalau-kalau dapat discount, ramai bawa geng ni. Tapi penjual tiket minta maaf sebab tiket dah dicetak awal. Kalau dia bagi jugak, dia kena potong gaji. Man macam bengang je mungkin bawak bajek cukup-cukup je.. Lepas ni nak pergi restoran Asam Pedas pulak, lepas tu malam nanti nak ke Umbai makan ikan bakar...bocor poket ni..bonus belum dapat lagi..


Ha... belum mulakan perjanan pun dah penat... yang tak rasa penat saya sebab dikelilingi oleh jelitawan Call Centre ni. Terasa macam muda semula..nasib baik bawa girlfriend jika tidak susah saya ni..rambang mata..jangan siapa-siapa kacau, dah ada bodigad tu...



Tu dia posing canggih punya.. teringat macam muda-muda dulu, zaman 90an...posing maut bawah pokok ketapang macam hindustan tu..



No comments:

Post a Comment