Penaja

Sunday, March 29, 2009

Agrotek Batu 14 Hulu Langat

Agrotek Batu 14 Hulu Langat ini sebenarnya dekat sahaja dari kediaman saya di bandar baru bangi lebih kurang 25km. Tetapi disebabkan kesibukan dan tidak mengambil perhatian maka sebelum ini saya tidak pernah sampi di sini.

Kebetulan tiba bila Surau AlHidayah tempat saya bertugas mengadakan hari keluarga disini dan saya sebagai AJK rasa bertangung jawab menyumbangkan khidmat kepada surau jadi saya turut hadhir dalam program ini.

Acara yang di atur sangat menarik termasuk sesi motivasi keluarga oleh sahabat saya Haji Hamzah Thambi yang telah bersara dan menjalankan program motivasi secara profesional.

Pemandangan disini menarik dengan susunan landscape yang indah, suasana nyaman dan segar.



Terdapat sungai yang boleh di adakan acara air dan juga kolam ikan bagi kaki memancing.



No comments:

Post a Comment