Penaja

Sunday, January 10, 2016

Manis Perjuangan

Sebagai seorang pesara, masa ini seharusnya saya habiskan bersama anak dan cucu. Ramai rakan2 yang bersara sangat terhibur dengan bila dikelilingi anakdan cucu. Saya pun sama cuma saya tak cukup setakat dikelilingi anak dan cucu. Perlu juga ada rakan-rakan untuk sesi teh tarik pagi dan malam. Lebih dari itu, bia sia meningkat dan hampir keenghujung, kesihatan pun mulai menurun. Allah Maha Kuasa takdirnya kita tidak jangka. Dalam kita merasai kita hanya menunggu masa menemuiNya dalam keadaan kurang sehat...Allah memberi sinar baru dengan suntikan semnagt baru dan kesihatan bertambah baik. Alhamdulillah saya ditemukan Allah dengan produk dari MXB, sebuah syarikat yang bagus dan peroduk hebat. Impian saya untuk meneroka diluar dari pagar ank dan cucu terhasil dengan membuat satu bisnes yang santai dan efisyen. Saya bertambah sehat, duit bertambah banyak, rakan2 baru bertambah ramai...Tambah lagi setiap usaha saya berkongsi produk yang menggebirakan saya ini di kenang dan dihargai.....TQ Allah

No comments:

Post a Comment